<-سایت استقلالی محیا->

منوي استقلال

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " استقلال سرور پرسپولیسه " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
3ستاره فوتبال آسیا
استقلال قهرمان
ورودپرسپولیسی هاممنوعععععععع
عاشق استقلال وبارسلونا
تازه ترین خبرهای هالیوود و هرچی که تو بخوای
دلم گرفته
استقلال یعنی حجازی ومجیدی
وبلاگ استقلالی ها
عاشقان فرهادمجیدی
عاشق دلشکسته
عاشق استقلال
فرهادمجیدی
اس ام اس طلا
اینجاهمه چی درهمه
علمی تفریحی
شاه ماهی
گوران یرکوویچ
استقلال=بهترین تیم ایران
آرش آقای گل
استقلال دریای عشق
دودقیقه واسه خودم
رویای خیس
عشق آتشین
فقط بازیگروخواننده
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


عکس شخصی رحمتی

 


نظرات شما عزیزان:

حامد
ساعت12:35---10 دی 1391
پرسپولیس دوبله سوبله.
مرسی وبت قشنگه به وب منم سر بزن
از آبی ترین پسر دنیا


navida72
ساعت14:31---19 آذر 1391
سلام محیا خانم مرسی واسه سایت خوبت

آسمان گفت که من آبی ام / عشق می ورزم که استقلالی ام !


navida72
ساعت14:22---19 آذر 1391
سلام محیا خانم مرسی واسه سایت خوبت /

اگه ما میگیم 4 تو این دنیا بودیم واین 4 تا رو به چشم دیدیم الکی نمیگیم 6 تاییا در حالی که اصلا به این دنیا پا نذاشته بودیم!میگیم 2 بار قهرمان آسیا شدیم درسته که خیلیامون اون زمان نبودیم ولی مدرک دارم که قهرمان شدیم ولی شمایی که میگی 6 تاییا برو مدک و فیلمشو بیار تا باور کنیم شما 6تا به ما زدین!ما 2 تا ستاره رو پیرهنمون داریم که هر روز با دیدنش صفا میکنیم ولی شما 12 تا خط رو پیرهنتون دارین که هر روز با دیدنش دق میکنین


مبینا
ساعت11:15---13 مهر 1391
آپم دوستم حتما بیا !

نظر یادت نره ها . . . پاسخ:حتمامیام


محمد
ساعت21:35---23 مرداد 1391
سلام و درود بر استقلالی ها پاسخ:مرسی

امیر علی
ساعت18:02---25 تير 1391
سلام
وب خیلی خوبی داری
مرسی اومدی وبم
بازم بهم سر بزن


سپهر
ساعت12:21---24 تير 1391
مرسی از سر زدنت وبلاگ باحالی داری
پاسخ:ممنون وب توهم جالب بود.


اس ام اس طلا
ساعت20:45---19 تير 1391
با سلام افتخار میکنم فقط استقلالی ها رو توی وبم لینک میکنم لطفا منو با اسم (( اس ام اس طلا )) لینک کن بعد خبرم کن تا لینکت کنم....خون قرمز است ولی وقتی از رگ آبی خارج شود ضد زنگ هم نیست

الهام
ساعت13:55---23 خرداد 1391
ابي يعني غرق در خوشحاليم
عشق ميورزم كه استقلاليم
اسمان گفتا ز قرمز خاليم
گر سرم را از تنم سازي جدا
باز ميگويم كه استقلاليم


مبینا
ساعت12:47---17 خرداد 1391
فهمیدی بچه ی دوم سید مهدی هم به دنیا اومد ؟!!!!!! خیلی خوشگله . . . اسمش
پاسخ:آره خبرشاکه گذاشتم!!!


شهاب
ساعت14:10---11 خرداد 1391
نیلوفر گوه تویی حرف دهنتو مز مزه کن بعد زر زر کن حیوون....

شهاب
ساعت23:07---10 خرداد 1391
سلام محیای عزیزن وبلاگت خیلی باحال شده گلکم....همیشه و همیشه آبیته....به امید خدا امسال استقلال عزیز کولاک میکنه تا چشم همه ی لنگیا دراد...

نفس رحمتی
ساعت16:55---10 خرداد 1391
جیگرشو بخورم پدر شوهرمه just Rahmati
پاسخ:ا؟جدی؟علی شوهرته؟خوش به حالت.عروسیتون ماهم دعوت میکردین


فرهاد
ساعت16:05---10 خرداد 1391
راستی به من سر بزنید خوشحال میشم
fa.sallu.loxblog.com


فرهاد
ساعت15:51---10 خرداد 1391
سلام محیا دستت درد نکنه خبر بهتر از این نمیشه همیشه خوش خبر باشی عاشقه آبی هستم چاکر قلعه نوعی هم هستم فقط اگه میشه به ژنرال بگو بعد قهرمان شدن نره وسط زمین بدون وضو فرتی 2 رکعت نماز نذاره
4کرم


محمدامین
ساعت15:44---10 خرداد 1391
جمع کن ریدی با این وبلاگت آخه شما به ما نمیخورید راتون نمیدیم تو لیگ برترا (همه اســــــــــتـــــــــــفـــــ ــــــــتراغـــــــــــــــتهـ ـــــــــــا)
پاسخ:هه هه شما رامون نمیدین توی لیگ برتر؟وای چقدرخنده دار.خودتون دو امتیاز ازتون کم میکردن میرفتن دسته یک.


نیلوفر
ساعت15:43---10 خرداد 1391
ههه خاک بر سرت با اون سلیقه ی گوهت.
پاسخ:( )


ملونیا
ساعت22:22---9 خرداد 1391
منم با خیلی از استقلالی ها صمیمی شدم و تو هم جزو یکی از اونایی
سرنگهه
بای.....


ملونیا
ساعت22:20---9 خرداد 1391
میدونی محیا من انقد به زبان کره ای صحبت کردم عادتم شده هی به کره ای با همه صحبت کنم برای همین میخوام چند تا چیز بهت یاد بدم:
دوستت دارم میشه:سرنگهه
به خواهر یا بهترین دوستشون میگن:اونی
سلامـ میشه :آنیو
همین چند تا چیزو بدون چون من میترسم از دهنم کره ای در بره اون وقت برات چند تا چیز کره ای بنویسم و تو نفهمی پس حفظ بکن تا منظورمو بفهمی
سرنگهه اونی


علی
ساعت21:43---9 خرداد 1391
خاکبر سر استقلالپاسخ:خاک بر سر پرسپولیس.این عکسی که گذاشتی واسه چندقرن پیشه؟

رضا
ساعت21:41---9 خرداد 1391
جایگاه 36 : لیدرها سربازان بی ادعای ارتش سرخ با فرمانده ی سردار رویانیان همیشه با تعصب و بدون ادعا به فکر کمک به ارتش سرخ و فرمانده آن است .
پاسخ:ووووووووووووای انشانوشتی؟بیخیال!!!!!!!!!سردارکیلوچنده؟ارتش سرخ؟؟؟؟؟؟؟؟؟هه هه هه هه


سرباز ولایت
ساعت21:37---9 خرداد 1391
سلام
دوست عزیزم فراموش نکن که خدا سرور همه ماست . اینها همشون بازین . مبادا بخاطر اینها خدارو فراموش کنیم که اونوقت وای به روزگارمون...


ملونیا
ساعت11:21---9 خرداد 1391
محیا یه فکری تو هم منو نلینک ولی در عوض هر روز به وب های هم سر بزنیم تا اگه کسی آپ کرد براش نظر بذاریم ok?!

هر روز بهت ایمیل میدم عاشقتممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممم خیییییییییییییییلییییییییییییی ییییییییییییی دوستت دارممممممممممم
پاسخ:عسیسم من لینکت کردم ولی هرروز میام توی وبت و باخیلی از استقلالیا آشناشدم.عااااااااااااااشقتم گلم


ملونیا
ساعت11:13---9 خرداد 1391
آره من عاشق آرشم دیدم فقط چرا لینک های من وب تورو قبول نمیکنه؟؟!پاسخ:منم دوستت دارم جیگرم ولی بوگفا زیادجالب نیست لوکس بلاگ امکانات وب بیشتری داره گلم.

ملونیا
ساعت0:20---9 خرداد 1391
لینک شدی بالاخره گیرت آوردم درضمن به اون الهه بدبخت هم محل نده تو عشق منی گلمپاسخ:مرسی عزیز دلم توهم گل منی.خیلی دوستت دارم.توی عکسای برهانی و فرهاد رفتی؟

الهه
ساعت11:40---7 خرداد 1391
سلام یهو نترکی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وای واقعا استقلال سرورپرسپولیسهپاسخ:میدونی چیه الهه جون؟شما خیلی توهمتون بالاست.آخه کی میادتوی این فصل که پرسپولیس افتضاح بودبازم بگه پرسپولیس سرور استقلاله؟آخه به 12مینازید؟یابه تفاضل گل -4؟


farshad
ساعت10:43---7 خرداد 1391
rastesh ba inke khodam ahle tabrezam valy ashghe esteglalam fagad esteghlal ye sary ham be webloge man bezan liket mikonam oonvagt to ham mano link kon

narges
ساعت22:25---2 خرداد 1391
سلام محیا خنگولی؟؟؟چطوری؟؟؟من لینکیدمت!!!بلینکم!!!بیام ببینم لینکم نکردی اونوقتـــــــــــــــــــــ...... ...........

شهاب
ساعت1:24---16 ارديبهشت 1391
استقلال تاج سر آسیاست

me
ساعت20:46---4 ارديبهشت 1391
شیرهههههههههه استقلالو رحمتی..........

فقط به عشق آبی آسمونییییییییییی ها
پاسخ:مرسی.دمت گررررررم استقلالی.ایشالاهمیشه آسمونی بمونی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محیا

بازديـد : مرتـبهتاريخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1398برچسب:, | ساعت : 19:1

آخرين مطالب ارسالي

اگر اف.ث سئول صعود کند،استقلال دیگر به تهران برنمی‌گردد
جشن تولد بچه غول وحمید بابازاده
مهدی رحمتی وپسرانش علی وعطا
جی لوئید ساموئل کنار کریستین رونالدو
ننه آبی؛ پیرزنی که عاشق استقلال است+عکس
444444444444444
اولین تمرین
ضدلنگی
حرف من
همسرجانواریو
عطارحمتی وعدد4
نکونام ولیلااوتادی
زن
همسران بازیکنان
فرهــــــاد مجیـــــدی مدرک درجه B یوفا را دریافت کرد!
عمادرضابه استقلال پیوست
فریبا:
استقلال با5غایب مقابل نفت
خبرروز
بازگشت مجیدی
گزارش تصویری
دروغه!!!!
غیراستقلالی
روزنامه
گزارش
هه هه هه
معیار
خب راست میگه دیگه اااااااه
مخصوص
خاطرات
تشکرازنوع قلعه نویی
مجبوری

درباره ما


سلام من محیاهستم یه استقلالی دوآتیشه که بابرد استقلال شاد میشم و باباختش ناراحت.من فرهادمجیدی و برهانی روخیلی دوست دارم ولی بازم همه بازیکنان استقلال باحالن.(من سه تاوبلاگ دیگه هم دارم که بااسم عشق آتشین و دلم گرفته ،فقط بازیگروخواننده لینک کردم)

نويسندگان


لينک دوستان

e s t e g h l a l
بزرگترین مرجع دانلود موبایل
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل سلام.اگراستقلالی هستی و از وبلاگم خوشت اومده لینکم کن بعدشم خودتالینک کن





قالب سبز

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 264
بازدید کل : 85630
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



کد موس استقلال:تک کد